22/9/08

Amb l’Artur a la Mesquita de l'Associació Al-Ouahda.

Fa mesos vam tenir una trobada, també a Mataró, amb l’Artur i les diferents associacions musulmanes de la comarca. Allà van fer-nos la invitació per al ramadà i avui era el dia.

Tenim molt bona relació amb les dues associacions de la Ciutat i avui hem visitat els hem visitat a casa d’una d’elles. Amb en Drish Amahdi (President de Al-Ouahda) tenim molta relació per tot allò que pot facilitar la relació entre les nostres comunitats. De mica en mica hem anat teixint complicitats i més d’una vegada hem pogut constatar com el fet de mantenir el contacte sincer ajuda a resoldre petits problemes i evitar que vagin a més.

Hem compartit amb ells un bon sopar i l’alegria de la seva festa. Jo, és la tercera vegada que hi vaig i sempre m’han fet sentir com a casa. Gràcies Al-Ouahda.

Avui, a més, era el dia de l’elecció a la Presidència Comarcal de CDC i dels consellers nacionals. Evidentment, el primer és el primer i he anat on havia d’anar. Per la presidència només hi havia un nom, en Xavier Badia, però per consellers n’hi havia, em sembla, tretze. Entre ells en Quim i jo que ens hem quedat sense poder fer el tradicional “discurset” a la militància. Després del sopar hi hem anat corrent però hi hem arribat amb les votacions començades. Sort que hi ha amigues i amics que se’n han recordat de nosaltres i els ha semblat de votar-nos. També, gràcies.