11/6/15

El meu comiat. A reveure

Sense, com qui diu, ni adonar-me’n, he passat ja més de vuit anys vivint el batec de la institució.

Han estat quatre anys com a alcalde que sumats als quatre més com a regidor, han representat per a mi i la meva família una experiència inoblidable.

Particularment però, els quatre anys com a Alcalde de Mataró m’han fet immensament feliç. Per mi, ha estat un gran honor servir als mataronins i mataronines. Sens dubte, ho tornaria a fer.

En tot aquest temps m’he esforçat a fons per a estar a l’altura del que la meva particular manera de ser, em reclamava.  Hiperactiu per a alguns, rigorós per a d’altres, però sempre exigint-me el màxim a mi mateix.   

Amb aquesta actitud, he abordat cada dia al vostre costat el tirar endavant la Ciutat i els seus projectes per tal de fer que les coses funcionessin bé. Alhora, i en moments difícils per a molts conciutadans, junts hem treballat de valent per minimitzar-los els patiments i donar-los esperança. 

A l’hora del meu comiat, igual que he volgut fer personalment en tots els casos en que m’ha estat possible, et vull donar les gràcies per haver estat sempre disposada/t a treballar de forma altruista i per haver estat també al nivell que les circumstàncies exigien. Avui puc dir, amb rotunditat, que entre tots hem millorat les coses. 

Que l’Ajuntament està en millors condicions que fa quatre anys i que, per bé que hi ha molts fronts de necessitats, podem mirar el futur amb optimisme.    

Hi ha molta gent que no sap fins quin punt hi ha conciutadans seus que, com tu, s’impliquen en els diferents àmbits de la ciutat.  Tots fem Mataró i sense aquest esperit seria impossible tenir una societat madura. Per això, t’ho vull reconèixer especialment.

M’emporto d’aquesta etapa entre vosaltres un gran record que guardaré per sempre més en la meva memòria.

Aquesta ha estat, sens dubte, l’aventura més gran de la meva vida i voldria agrair-te el haver-ne format part.

Però per acabar, i abans d’acomiadar-me, només em resta demanar-te una última cosa:   Que facis costat tant com puguis al nou equip polític i al nou alcalde. Segur que no calia dir-t’ho però, tot i això, ja em coneixes, ho he de dir.

I ara sí, adéu, o millor dit, a reveure.

Rep la meva consideració, una forta abraçada i el meu oferiment personal per si mai puc ajudar-te en el que sigui.