24/2/08

DEBAT CAN FÀBREGAS A TVM, 20.2.2008




Dimecres vaig ser al debat que TVM va organitzar sobre Can Fàbregas i la locomotora.
Mira que ha costat eh !!
Ja se que el moderador, el Sr. Pep Andreu, va dir que n’havien parlat molt i és veritat però també ho és que el debat s’ha fet esperar.
Tot i aquest fet, i que moltes coses que van sortir ja les teníem molt sabudes (els que érem allà) estic convençut que, encara, hi ha molta gent a qui li devia sorprendre tot el que es va dir.
En tenim penjats algunes intervencions a la CIU TV
No vull fer comentaris perquè crec que aquests debats s’han de veure sencers, encara que per la seva durada entenc que es podia fer pesat seguir-lo. Repeteixo, mireu CIU TV.
Sí vull dir que m’hagués agradat poder comptar amb el Sr. Puig Boltà en directe enlloc de tenir-ne la entrevista enllaunada. Sí, ja se que se’l va convidar i no va poder venir ... però m’hagués agradat.
I clar, no me’n puc estar, això sí, d’acabar com vaig fer-ho allà. Com és que no hi era l’Alcalde?
Jo, hi hagués estat !