18/5/08

Càritas Interparroquial de Mataró presenta “Dignitat” al Monumental per celebrar els 40 anys.

En el post anterior he parlat del Ple de divendres al matí on la Isa ha fet efectiva la seva renúnica per poder dedicar-se a fer de jutgessa. A mig dia, vaig fer una de les trobades regulars que tinc amb els companys que m’han precedit, com han estat en Pim Esperalba, en Ramon Camp o en Josep Mañach, on compartim coneixements i em traspassen experiències. En aquesta ocasió, en Pim, a darrera hora no va poder venir. Demà ja ens veurem en el sopar que farem amb l’Artur Mas al Casal.
A la tarda, roda de premsa on, degut a la manca d’informació en el seguiment del cas del Cap de la policia, hem decidit tirar endavant el portar la denúncia al Síndic de Greuges sobre el fet de que no se’ns permet arribar a la informació que demanem. És un tema jurídic però hem d’aconseguir trencar aquesta rutina de manca de transparència d’aquest govern.
Al vespre, vaig anar al Monumental on Càritas havia muntat una gran festa que va omplir tot el teatre. Primer van presentar-nos el documental “Dignitat” on s’hi explica la història i la tasca que fan tots els voluntaris que des del 68 hi treballen o hi han treballat. Vaig quedar-me’n un amb la idea clara de veure’l amb els meus fills ja que, massa vegades, aquesta realitat ens queda desconeguda o amagada darrera una façana de mon ideal.
Totes les intervencions, la d’en Fèlix Feliu, en Jordi Roglà, el Bisbe Carrera, i l’Alcalde van estar a l’alçada de les circumstàncies. Molt bé, diria jo.
Al final, l’actuació –totes juntes- dels quatre grups corals de la Ciutat va fer una cloenda perfecta de l’acte.