19/7/09

Ai Ai Ai, Los Chichos i Delincuentes ! Tot al Cruïlla 2009



Des que me’n vaig assabentar que venien que ja vaig comprar les entrades. M’agrada la rumba catalana i la que no ho és. Des de fa molts anys, vaig aprendre a escoltar les lletres i el fons que hi ha darrera de cadascuna. Sentir-les cantar amb sentiment hi fa la resta. Sempre dic que la música que surt de l’ànima m’emociona i, tot i que Los Chichos son molt comercials (i més en un concert així) ahir em vaig treure una espineta que tenia clavada de fa 25 anys! Com aguanta aquesta gent !
Encara no havia pogut trepitjar l’Espai Arquera però ja sabia que havia quedat força bé. Ahir ho vaig comprovar i s’ha de felicitar la feina feta pels organitzadors.
El concert va estar molt bé i des de les deu del vespre amb els Ai Ai Ai, i fins que van acabar els Chichos a quarts de dues no vaig parar. Delincuentes, tot i que prometien, van arribar massa tard i tenia “l’entorn” cansat. Vaig marxar-ne amb pena (ara resulta que he deixat un compte pendent amb aquests)i vam anar a matar la set al carrer de Cuba.