14/3/07

Avui, Roda de Premsa i Entrevista


Aquest matí he entrat al registre de l'Ajuntament l'escrit al·legant la nul·litat de ple dret de de la votació per la descatalogació de Can Fàbregas i de Caralt, i després n'hem fet la roda de premsa.

Realment, penso que si l'alcalde es pensa bé la situació, el millor seria recapacitar i frenar el procés. Ara que ja se sap que el regidor d'urbanisme actual no continuarà, segurament amb un pas més, podria assumir el que s'ha deixat arrosegar a un carreró sense sortida i aturar aquest nyap.

Alcalde, pel bé de la credibilitat dels polítics. Mira que m'he fet un tip de parlar-ne amb gent diferent, la majoria sense adscripció política, i encara ningú, ningú, m'ha dit que la descatalogació és correcte.



Després, he estat a TVMataró gravant una entrevista amb els nois i noies del programa “La finestra escolar”, que fan l'assignatur d'audiovisual a 2on. de batxillerat de l’ lnstitut Miquel Biada. M'ha sorprès molt positivament la naturalitat i professionalitat amb la que han treballat. En David ja m'esperava a la porta, en Manel Varea atent a tots els detalls, la Margarida ajudant a les entrevistadores, la Carol, la Anaís i la Desiree, havien preparat al detall les preguntes. M'ho han fet fàcil i no se si les he ajudat prou. La veritat és que l'ambient ha estat més que cordial i m'hi he trobat molt bé.

Molts cops tinc la sensació que, parlant amb els joves és quan em relaxo més. Estan més preparats que mai i saben entendre perfectament el que se'ls diu. Son incrèduls per naturalesa vers els polítics i en tenen moltes raons. Crec que la més important és que sempre els volem fer creure que tot és de color de rosa i tot és fàcil. Ni és, ni serà així. L'estat del benestar no és gratis i el que s'ha aconseguit, s'ha fet amb el sacrifici i l'esforç dels que ens han precedit i, inexorablement, només el nostre esforç ens permetrà mantenir i millorar aquesta qualitat de vida. Sense esforç no hi haurà futur millor.