7/7/07

ROCAFONDA

Avui han començat les festes del barri de Rocafonda.

A les vuit hem tingut el pregó més multitudinari que he vist mai. L'han fet entre moltes dones llegint-ne fragments molt treballats.

La comissió de festes s'hi ha esmerat en presentar un programa molt ampli i estic segur que és una bona via per a la integració de tantes cultures com avui hi ha al barri.

Jo vaig viure gairebé 10 anys a Rocafonda, fins al 95. Amb la meva dona vam arreglar un quart pis (que era com un cinquè) sense ascensor al carrer Blai Parera i el vam fer tot de nou. No se quantes vegades vaig arribar a pujar i baixar les escales amb el material amunt i avall. Allà va néixer el meu primer fill ... la "guarderia" el Carrilet amb la Triu ... la xurreria, la botiga sandokan, els pollastres a l'ast, el camp de futbol, caminar per l'autopista mentre ere en obres ...

Avui, Rocafonda ha canviat molt, i ens exigeix estar molt amatens a les seves necessitats.

L'ajut de la llei de barris serà molt important però no podem oblidar que la convivència també es juga en molts altres aspectes.