23/9/07

TOTUM REVOLUTUM

QI GONG

Dimecres vaig començar un curset de Qi Gong al carrer Sant Bru. Els que em coneixen diuen que faig coses rares però, des de fa uns tres anys, en un retreat d’EO al Monestir Budista del Garraf en que hi vaig aprendre les primeres nocions, no he deixat de practicar-les. Quan vaig veure que, a Mataró, se’n feia un curs (combinat amb Tai Xi) ni ho vaig dubtar.

LEARNING AMB L’ANTONIO GARRIGUES WALKER

Dijous, vaig tenir l'oportunitat de dinar amb el Sr. Garrigues Walker, en un àmbit reduït i de confiança. Un liberal de cap a peus però, sobretot, una persona absolutament compromesa amb els altres. 72 anys d’enveja. Per molts anys !

XIMPLERIES A CIU (sector cúpula)

No m’agrada escriure sobre aquestes coses però si no ho faig, queda lleig.

A hores d’ara tots sabem com ha acabat la enèsima enganxada entre els dos socis. Que ningú se m’enfadi si dic que són ximpleries. Si a un soci no li agrada el que fa l’altre li ha de parlar clar i, per tant, si s’han de mig enfadar, s’enfaden i punt. Ara bé, això es fa en privat i sense portades. Que si tu que si jo ... malament. Despistem a la gent i la cansem, encara, més.

NOVES INSTAL.LACIONS PELS BOMBERS

Ja tocava i esperem que s’avorreixin. Si ells no tenen feina és bona senyal.