22/7/08

SANTES 08 – Travessa al Port



Diumenge vaig anar a veure la XIX travessa al Port. Vaig sentir sana enveja de la capacitat d’aquells valents de totes les edats. Alguns van fer les dues proves, la curta –crec 500m.- i la llarga de 1000. Fins i tot n’hi va haver un que s’hi va afegir després de venir nedant des d’Arenys. Li vaig preguntar ... “què ho fas cada matí abans d’esmorzar, no?” i vaig quedar petrificat quan em va contestar amb tota naturalitat que sí, que era el seu “entrenament”.
La organització era excel.lent i estaven alerta de tot. Tant la gent de l’Institut d’Esports com els del Centre Natació paraven atenció a tots els detalls. A mi, tot i no entendre-hi, tenia sensació de control.
Potser lamentar el nombre de picades de medusa que van ser força nombroses. Els nedadors però, no hi donaven pas importància i semblava que formava part de l’ofici.