5/8/08

Subprime i Balances Fiscals.

Volia penjar alguna foto del Castell de focs d’ahir a Argentona però no me’n ha sortit ni una de bona. Mira que sóc dolent eh !! Per cert, mig Mataró hi era (allò que es diu).
Bé, el que no vull és deixar passar dues coses que vaig llegir ahir.
L’una és un bloc amb un article interessant que resumeix quatre conceptes que tots tenim dispersos i que pot ajudar als qui vulguin entendre el tema de les SUBPRIME. Vaig sentir la notícia a la ràdio, al matí, i després vaig llegir l’article de l’Expansión. Total, que em va cridar la atenció i quan vaig tenir una estoneta (llarga) el vaig llegir: "La crisis financiera Ninja", del Professor Leopoldo Abadia.
Abans però, com cada dilluns al matí, en Vila ha fet un article sobre les Balances fiscals i comercials que, com em va dir, podria haver signat jo. Ell ho fa més bé !