10/12/09

Conillet d’india sense saber-ho



Ahir en vam fer una entrevista a CanalCatalàTV de Sant Just Desvern, al programa “Tu denuncies” que s’emet de dimarts a divendres de 21-22h, i estrenaven una secció que era “Si jo fos alcalde....” a on ben bé vaig fer de conillet d’india sense saber-ho.

Visitar un plató, sempre és interessant, simulava la plaça d’una ciutat amb dos bancs i les parets plenes de grafitis. Allà, la Marta Polo, la presentadora, em preguntava que faria si fos alcalde i què havia fet de malament l’actual govern. La meva resposta va ser clara, si jo fos alcalde tiraria endavant un projecte que generés complicitat amb el ciutadà, i així aconseguir la credibilitat que els polítics hem perdut. I allò que el govern havia fet malament em podria haver estès molt més, però vaig simplificar-ho dient que s’havien fet negoci només amb l’especulació del totxo sense haver-se preocupat de generar continguts.

Quan tingui la gravació, us la passaré.