18/4/07

Els motarras a USA





Encara que l’accés a internet al Silicon, és un bé universal, ens falta el temps per fer-ho. Aquests dies llegia i contestava els mails urgents, des de la PDA, durant els desplaçament. Això em donava la sensació de tranquil·litat, tot i que també sabia la feina que m’espera quan tornés. Per tant, aquest matí, que no tenia visites de l’empresa, tampoc he anat a les institucionals i m’he quedat a l’hotel a “endreçar”.



A mig dia m’han vingut a buscar els amics que tinc a Pleasanton
i hem anat a casa seva i a voltar-la. M’han preparat la sorpresa de la setmana. M’han portat a la botiga museu de l’Arlen Ness (pare de les customitzacions de motos) http://www.arlenness.com/ La meca dels motarres. Mai havia vist aquelles màquines ni tantes de juntes. Em pensava que només existien en les revistes. Ara, a part de fer la 66 de costa a costa, hauré de mirar de provar aquests cavalls de ferro tant espectaculars.