29/4/07

Presentació candidatura amb el recolzament de Jordi Pujol

A les nou del matí reunió de coordinació de tota la candidatura i preparació de debats, però a les dotze ja era a Premià a gravar un Perfil pel Canal Català (foto), que podreu veure dissabte dia cinc.

A la tarda he assistit a l'homenatge que el Centre Atlètic Laietània ha fet a l'artista Manuel Cuyàs i Duran, amb una exposició de retrats, dibuixos i pintures. Jo no hi vaig parlar mai personalment però sí que li recordo aquell passejar amb el posat de senyor.

Al vespre, hem fet un acte entranyable de presentació de la Candidatura. Constato una vegada més el bon ambient. El dia 27 de maig es desvetllarà la incògnita, però tal i com veig les coses, podem fer un gran resultat.

El President ha tingut un d'aquells dies genials. A mitja tarda, just quan sortia de casa, m'ha trucat al mòbil per fer-me l'examen: Mora ! Com ho tenim això ? Una fàbrica volen moure ? Però ja està construïda ? Evidentment costa d'entendre. Potser és la única cosa que li he hagut d'explicar bé. De la resta, el murri, n'està ben assabentat. Va pel món dient que, ell, de política no en fa, però jo el veig tant en forma com sempre i, a més, ara gaudeix de valent. Quan en Lluís Arcal (periodista) li ha demanat per fer-li unes preguntes li ha espetat: Noi ! Jo no en faig de política ara, l'important és el que et dirà en Mora però, en tres minuts li ha deixat anar quatre andanades molt entenedores. Continua amb aquell fer-se l'orni però està atent a tot.