30/4/07

Un dilluns de pont

Sempre he tingut la sensació de que treballar un dia de pont és el doble de productiu.

Com que una empresa de serveis no pot fer mai ni ponts ni vacances he passat tot el matí al despatx. La veritat és però, que ha trucat molt poca gent. Total que he aprofitat el temps.

A mig dia he pogut anar al gimnàs i a la tarda he anat a la ràdio a fer una entrevista amb en Joan Salicrú que ha de sortir demà.

Amb ell discrepo d'algunes coses, òbviament, però igual que jo com a candidat, ell també ha començat l'aventura de Mataró Ràdio fa pocs mesos, i cada vegada se li nota més que domina el mitjà.

En acabar un altre entrevista, ara amb EL PUNT . La Teresa Màrquez i en Lluís Martínez m'han fet un tercer grau. Em fa gràcia que a tothom li preocupa amb qui pactarem.

Tinc clar que si, primer, aconseguim que el tripartit no sumi i guanyem les eleccions, tindrem més d'una trucada.

Jo ja els dic que, primer de tot, convidarem a ERC a governar amb nosaltres. Cada dia em trobo gent, votant dels dos, que no entenen com és que les nostres "cúpules" no ho han fet. Estic segur que a Mataró funcionarà.