24/4/07

Sopar sorpresa


En un dels molts sopars que fem per conèixer inquietuds i explicar missatges. Vaig coincidir amb l’Anna, una antiga companya de Can Casabella (tèxtil que dissortadament va tancar fa molts anys). Va ser la meva primera feina fora de casa, amb 16 anys. Treballava de dia i estudiava al vespre, a l’Avinguda Recoder.

Ella soleta va parlar amb un altre, en Dani, i van preparar-me un sopar sorpresa amb molts d’altres. Vaja, no va ser a mi sinó que jo vaig ser l’excusa. Us podeu imaginar ... en el meu cas, vaig plegar d’allà fa uns 22 anys i a la majoria no els havia tornat a veure. Anècdotes, aventures ... tornar a vells temps. Ells van veure’m començar, la vespa, casar-me ... Al final un tip de riure i una gran alegria per tots. Aquestes coses, si no les organitza algú, no es fan mai. Gràcies Anna i Dani.

Ah !, abans vaig anar a escoltar la conferència que, sobre La maternitat d’Elna havia de fer l’Assumpta Montellà. Pobre Carles Mora ! Com patia perquè es feia tard i no trobava a l’Assumpta. Sembla que ella es va confondre d’hora i finalment es va haver de suspendre.
Total, que xerrant a fora amb gent varem anar parlant de coses fins anar a petar a muntanya, trobar amics comuns i passar a explicar “batalletes”. Parlar amb en Carles em va fer recordar que, amb 13 o 14 anys, amb ell, en varem fer una de grossa. Psicofonia al Pantà de Sau. Primer varem travessar el pantà amb aquestes petites barquetes de plàstic de jugar a la platja per enfilar-nos al cingles fins a l’ermita (no en recordo el nom) i allà fer les maniobres i dormir fent bivac. Quina aventura !

Dia de records ! Total, a les dues al llit però satisfet.