10/10/07

JA SOM DEMÀ I AIXÒ ÉS HONG KONG

L’aeroport de Hong Kong és un dels més grans del món. Modern i impressionant.

D’aquí a l’hotel, deixar maletes, dutxa i tots a l’autocar cap al Hong Kong Trade Development Council office. Tres conferències: una del Sr. José Luis García-Tapia (del consultat espanyol) i dues de gent del
HKTDC. El primer ens ha donat una visió sobre els negocis a Hong Kong i a Xina en general, molt acurada i molt útil. Ha estat planer, clar i franc. Un 10.

Després la Jenny Koo (Head Overseas Promotions) ens ha fet un “why HK?” que també ha valgut la pena i, finalment, l’Anthony Au (Honorary President de la Hong Kong Information Technologi Federation) que ens ha fet un informe sobre el sector TIC també molt valuós.

Jo, he tingut la primera topada amb l’idioma perquè entenia perfectament a la Jenny i, en canvi, l’anglès de l’Anthony tenia un accent molt diferent (m’hi hauré d’acostumar) i característic d’ Àsia que m’ha despistat més del compte. Sort que tenim un informe escrit i hem pogut fer aclariments.

Al final, hem tingut un cocktel de networking (Tea recepcion) amb empreses de Hong Kong. En acabar, tots estàvem una mica tous. Jo encara anava fent però noto la nit que m’he saltat (a l’avió pràcticament no he dormit). He decidit que aguantaria, aniria a sopar i intentaria agafar el nou fus horari com sigui i així ho he fet.

A passejar per la riba amb vistes a l’skyline de la ciutat. Espectacular.

Per cert, us deixo unlink al
bloc d’en Tomàs Cascante que , també en parla. Com que ell és un professional de la comunicació, hi deixa més floritures i potser és més amè.