14/11/09

Les coses van tornant al seu lloc, al Palau.


Penso que les coses s’estan fent bé. Potser lentament però bé.

Per part de Convergència, l’Artur ja ha donat el pas de compensar al Palau.

Ara potser cal que l’Àngel trobi la manera de fer-ho. Crec que no es molestarà si escric el que ja li vaig dir a ell personalment fa dies: “Àngel, si en Millet et va enganyar, aprofitant la teva necessitat, no cal que et sentis culpable però sí que podries mirar de compensar al Palau. Si no disposes de la xifra i vols fer-ho, obre una subscripció popular i jo t’ajudaré el primer”. Em va donar les gràcies i la conversa es va acabar perquè ens van interrompre i ja no n’hem tornat a parlar.

Per tant, he de dir que no se com va anar, exactament, allò d’ell i en Millet per tapar forats del PI –que no d’ell i per tant de tot un grup de gent- però sí que cal que la societat retrobi la confiança en si mateixa. Des que el conec, l’Àngel m’ha donat sobrades mostres d’integritat i honradesa i mai he dubtat de que va fer el que pensava que era normal i estava ben fet. Tinc la sensació de que no ha fet res indigne ni molt menys il·legal però crec que valdria la pensa aclarir exactament què va passar i si, ell mateix –jo no soc ningú per exigir res- creu que cal fer algun gest, ja sap que pot comptar amb mi i segur que amb molts més.