29/7/07

GLÒRIA A LES SANTES !!



Aprofito a mig dia de diumenge, per endreçar correus i escriure al bloc. Aquests dies tot just he tingut temps de llegir, des de la PDA, el més important però no m’he posat a la feina. I és que, és Festa Major, caram !!

Estic fent repàs de les fotos que he anat fent aquests dies i revivint els millors moments. Les penjaré sense massa comentaris perquè tinc el temps just. D’altre banda, totes parlen per si soles. Potser destacar la novetat d’ahir a la nit: el “No n’hi ha prou!” va ser una gran festa que, afortunadament, va anar molt bé. Vaig patir una mica en veure la gentada i el foc de les figures. Al principi patia pel que em semblava que podia passar però, de mica en mica, vaig entrar a la festa i encara estic parat pensant com m’ho feia per saltar en mig pam quadrat.

Ah ! i premi al company regidor més “marxós” per en Toni Guirao. Aquests dies també van bé per anar coneixent als companys de consistori. Potser és qüestió de químiques, però hi ha qui es desinhibeix més i qui està més tibat. Suposo que ja ens anirem coneixent ...