24/2/08

SOPAR TERTÚLIA DE GENTIC, 18.2.2008

p



Dilluns passat, GENTIC va organitzar un sopar tertúlia per parlar dels ponts tecnològics que organitza habitualment la Cambra de Comerç.
Com que jo hi he anat diverses vegades, em van convidar per parlar-ne com a exemple.
Vam tenir com a presentadors, el Sr. Lluis Lluch, Director de Promoció Internacional de la Cambra, i el Sr. Tomas Cascante, fundador i Director de Tertúlia Digital.
Apart de membres de GENTIC, ens va acompanyar també el Sr. Jaume Planas, President d’ASEITEC i, que em va agradar molt, la Sra. Alícia Romero, Regidora i Presidenta de l’IMPEM.
Va ser molt útil i espero que en resulti la motivació de les nostres empreses en la seva sortida a l’exterior.
Quan em van preguntar el que, jo, personalment n’havia tret dels viatges, vaig contestar claríssimament que, confiança en la pròpia empresa i en mi mateix.
Pont a Seattle i Califòrnia 2007 (mireu el bloc de l’abril)
Pont a Xina 2007 (trobareu les meves cròniques al bloc de l’octubre)