4/7/10

Un dia al Circuit de Catalunya !! (GP Catalunya de MotoGP)















Aquest matí tocava carreres ! Al GP Catalunya
Vaig conèixer al Miguel en una de les festes de la Peña Al Andalus i xerrant xerrant van sortir les motos. És clar, un motarra només te una paraula. Em va dir que solia tenir alguna entrada per Paddock i que ja em trucaria. Jo ja no hi havia pensat més fins que em va trucar divendres. Quina alegria !
Total, avui a quarts de vuit , cap a Montmeló.
Els que ja ho coneixeu ja ho sabeu però, per als que no, l'ambient del Circuit és especial. Una festa motarra en tots sentits.
Jo feia anys que no hi anava i, per suposat, mai havia estat al paddock. És una experiència ben diferent perquè et mous per entremig de mecànics, pilots, hostesses anunci ("hosteso" no n'he vist cap ;-)), motorhome,s , periodistes i gent coneguda del motor.
Hem pogut veure totes tres carreres, la victòria d'en Marc Marquez (Derbi) en 125cc, en Yuki Takahashi seguit d'en Julian Simon a Moto2, i a MotoGP fabulosa carrera amb un pòdium de Lorenzo (a qui he pescat al Paddock anant amb l'scooter cap al seu box) i en Dani, que ha aguantat la pressió de l'Stoner tota la cursa, apart de superar un problema al final de recta, només sortir.
Un dia que fa afició !!!
Gràcies Miguel.