6/10/07

Quins nervis

CONSELL NACIONAL CDC

Continuo pensant que CDC s’està movent lentament però en la direcció correcte. És evident que el que nosaltres veiem i pensem triga molt en arribar a la gent no polititzada i, per tant, els moviments vistos un a un no diuen res.

En Felip puig pot ser un gran dinamitzador del partit. El coneix, se’l creu, sempre hi ha estat al costat i, amb més o menys encert i vehemència, sempre ha fet el que creia millor encara que s’equivoqués. Jo ja l’he felicitat i m’hi he posat a disposició.

Deixo anar una anècdota que, alguns companys d’aquella època ja coneixen. Fa més de 10 anys, no recordo exactament quants ni quin dia va ser, alguns membres de l’executiu de Mataró vam visitar-lo a l’antiga seu, per expressar-li el nostre parer sobre temes d’actualitat (de llavors –of course-) i vam “congeniar” tant que pràcticament em va fer fora del despatx. Així és el Felip però jo tampoc soc “manco”. Torno a dir, endavant Felip, tens tot el meu suport. Aquesta decisió de l’Artur em sembla molt encertada. Ell necessita estar més en contacte amb la gent i dedicar-se a fons a la seva idea. Les tasques de partit , per en Felip.

TARDA DE NERVIS

A la tarda he intentat preparar el que necessito per marxar la propera setmana i arribar al correllengua. El trànsit estava impossible, aparcar pitjor (pàrkings plens) i no he pogut ser-hi. Sort que hi havia els altres companys de CiU. El bloc d’en Quim us en parla