25/11/07

ESCRIVINT DIUMENGE, CAP AL TARD ...






BASSAT, MARESMENC IL.LUSTRE
Es va posar a tothom a la butxaca en la seva xerrada al sopar que l’IMPEM va organitzar com a lliurament dels premis CREATIC, la Nit amb visió.
Tenir com a veí un home així és una oportunitat que Mataró i el Maresme ha de saber aprofitar. Ara tenim el projecte del Museu però n’hi podria haver més. Hem de saber estar a l’alçada dels seus somnis perquè quan un creatiu amb la seva agenda posa els ulls en un punt, aquest comença a brillar amb llum pròpia. Aquí, no podem dormir.
Potser, de la nit, la nota “política” va ser el fet de que l’Alcalde no es pot estar de fer oposició de l’oposició i intenta justificar com pot el seu projecte de la TDT. Ara ja no diu ni projecte tecnològic ni no se quantes coses més. Ara ja som a la fase de “cohesionar” la comarca. Encara no està en marxa i l’excusa per gastar-hi diners ja no se la creu ni ell. Però bé, això és anècdota.
L’important és el Sr. Bassat i tot el que pot aportar. Per mi, ja podem anar pensant en el títol de Maresmenc il.lustre.

EL CLUB ROTARY DE MATARÓ AJUDA A L’ASSOCIACIÓ CONTRA EL PARKINSON
Divendres estava mort però la causa mereixia la pena. Com que dijous vaig anar a dormir tard i divendres a les 7 ja estava al carrer, al vespre estava molt cansat. Vaig ser tot el dia a Bellaterra en un esdeveniment de l’Associació de Serveis Oficials i Agents de Peugeot on, a la tarda, hi vaig fer un speech sobre “Noves tecnologies i tendències d’internet”. M’ho vaig passar bé però era un d’aquells dies que voldries anar de cap al llit. Tots, malauradament, coneixem algun malalt de Parkinson i només pensant-hi ja tornes a tenir piles. Així que, cap a Argentona a sopar amb els Rotary.
Al final –a mi em costa poc- ni me’n recordava del cansament i vam gaudir de valent amb la festa. Crec que, al final, van recollir gairebé 4000 euros per l’Associació contra el Parkinson.

FULL DISSABTE

CONSELL NACIONAL DE CDC
L’Artur, per mi, ha estat particularment encertat en el seu informe. Cada vegada estic més convençut de la sinceritat d’aquest home en les seves propostes.
Distingeixo la crida a la unitat per participar en la manifestació del dia 1, convocada per la Plataforma pel dret a decidir. Dissabte que ve, a la tarda, tots a Barcelona per dir prou.
Els catalans ja som grandets i volem decidir per nosaltres mateixos. Volem gestionar els nostres impostos i tot el que vulguem més ! Exigim la publicació d’una vegada de les Balances Fiscals.

DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLENCIA A LES DONES
A la tarda vaig ser per la Riera i la Rambla fins a les sis que vam fer la “passejada” oficial per la Fira de Nadal. Entre un comentari del matí i les parades de molsa i figuretes vaig prendre consciència absoluta de que ja som a Nadal.
Després, vaig ser a l’Ajuntament on es va llegir el manifest.
I AVUI ...

FRED I BOIRA
Des de la darrera setmana d’agost que no tenia temps per tocar la moto. Ja vaig passat de km per fer-hi la revisió i no he tingut ni temps per fer-ho però, en Vicent em va punxar per aquest matí, i a dos quarts de nou ja érem brrumm brummm. Total 5gw en ruta.
Hem decidit anar a esmorzar a Ventolà i hem patit l’hivern de la Plana de Vic. Boira “pixanera” remullant de valent i un fred que pelava. Els que anàvem preparats encara ..., però hi ha hagut qui ha quedat glaçat. De tota manera, a la que hem entrat al Ripollès, un sol espatarrant i un dia preciós.
No us explico l’esmorzar perquè és un secret d’estat però ja sabeu que, allà, de croissants no en tenen.