14/4/09

Recoder. La llibertat com a resposta.


Aquest divendres, dia 17, a dos quarts de vuit del vespre (19,30h) tindrem a la Nau Gaudí, en Lluís Recoder (alcalde de Sant Cugat) que ens presentarà el seu nou llibre “La llibertat com a resposta”.
Aquesta setmana santa he aprofitat i l’he llegit. Vaig cometre l’error de començar pel final (un vici meu), atret per l'índex i buscant el seu pensament municipalista. Dic error perquè potser jo mateix m’havia creat l’expectativa de trobar-hi grans novetats i, en no trobar-les, vaig quedar una mica moix. En canvi, l’endemà, en poques hores me’l vaig llegir de dalt a baix d’una tirada i em va agradar molt. En Lluís parla clar dels valors que el mantenen a la política i acabes admirant la seva capacitat de treball i l’ambició de voler reflectir el seu pensament en un llibre que ajuda a refermar allò que, potser altres, tenim més desendreçat i ens pot ajudar a dir les coses pel seu nom i a anar deixant de banda el políticament correcte per tornar a allò del que no ens havíem d’haver allunyat mai: el dir el que es pensa.
Ja tinc ganes de que siguem divendres i poder-lo presentar i sentir-lo de primera ma.