9/7/11

Mulla’t per l’Esclerosi Múltiple, un any més










Aquest any m’han enredat i ho han fet d’allò més! Ja havia participat en el Mulla’t altres anys però mai ho havia fet com alcalde de Mataró i per tant essent el punt de mira de molta gent. A mig matí, d’aquest dissabte 9 de juliol, hem arribat a la Piscina Municipal juntament amb la Núria Calpe i en Pere Galbany. A Mataró participen en el MULLA’T quatre piscines i ho fan en dies, condicions i maneres diferents. Es compta amb la col•laboració de l’associació Voluntaris pel Futur i s’organitzen activitats extraordinàries per animar la jornada i fer-la més atractiva. A totes elles es recullen donatius amb l’objectiu de recaptar fons en la lluita d’aquesta malaltia que afecta el cervell i la medul•la espinal.

El matí ha estat complet. Ho he volgut provar tot! He començat nedant..poquet..unes dues, tres piscines per les quals m’han donat un diploma. Després m’he posat les aletes, les ampolles i les ulleres i m’he submergit dins l’aigua com si fos tot un professional. La veritat és que hi tinc molt poca experiència, una –per si voleu xafardejar-, a Calella de Palafrugell. El matí ha culminat jugant com un nen, intentant caminar per sobre la manta d’aigua, i com que no me’n sortia i m’agraden els reptes, ho he intentat tres vegades fins que ho he aconseguit –i que consti que no és el mateix caminar sobre una manta amb vint quilets que fer-ho amb vuitanta i pico..i no precisaré més...-

Al marge de la remullada, convido a tothom a llançar-se a l’aigua de la piscina més propera per col•laborar en la lluita contra l’esclerosi múltiple. A Catalunya aquest esdeveniment s’ha consolidat com el segon acte de solidaritat més multitudinari i compta amb el suport de més de 630 piscines i clubs nàutics.