7/12/07

DIA DE LA CONSTITUCIÓ

Ahir era festa i, per desgràcia, vaig haver de treballar. No n’estic content, ni ho vaig fer amb cap ànim especial. És que si en una setmana normal ja costa d’arribar-hi, imagineu una com aquesta.

La propera setmana tenim Ple i tot i que ja tenim
molta feina avançada, encara hi ha un parell de temes que volem portar-hi. Per sort, al vespre vaig pujar a Camprodon i, tot i que avui també estic penjat a l’ordinador, o fent declaracions a la ràdio, o escrivint al blog, ja no és el mateix. Deu ser la fresqueta.Per cert, pels que deien que la proposta del PP no era fruit d’una campanya oportunista ni electoralista i que havia sortit de Mataró, he trobat aquesta notícia.La nostra posició, és clara i malgrat els promotors i els seguidors de la proposta ho vulguin capgirar, aquí només hi ha un balanceig cap a l'extrem del PP i un psc-PSOE que no sap com quadrar-s'hi i prefereix córrer-hi al darrere abans que plantar-s'hi. Convergència i Unió, al centre, com hem estat sempre. Centrats, centralitat, que el País funcioni, que la gent tingui feina, etc etc ...

Qui són els radicals Sr. Paulí ? Li torno a explicar .... llegeixi el que ja vaig dir al Ple el dia que ho discutiem.

Miri, amb Espanya jo no hi tinc cap problema, amb la Constitució tampoc, és amb qui la interpreta sempre en un mateix sentit. Llegeixi, llegeixi ...

Bon dia Sr. Paulí ! i perdoni que el deixi però he de continuar la tasca i m'espera en Quim a l'skype per tancar les preguntes sobre el tema Universitari i les compensacions de l'Estat que també volem, per Mataró, ja que també n'hem estat perjudicats. O totes han d'anar al Baix Llobregat ? A Mataró també se la juga ZP ... o no ? Disculpi Sr. Paulí, tinc feina i no éstic per discutir amb vostè, encara que sempre sigui un plaer.
Servidor.