22/12/07

EN PUJOL NO PARA ...




Ahir, divendres, va ser un matí boig. Semblava que el món s’acabava i no vaig poder anar a la inauguració del TCM 1.0 (Edifici Vallverich) ni a la recepció de l’Ajuntament. Totes dues coses em saben molt de greu però què hi farem ! Ja procuraré esmenar-ho d’alguna manera.

A la tarda vaig tenir una entrevista amb l’Ernest Lara (estudiant de batxillerat) que feia un treball sobre la política a Mataró des de la transició. Tant de bo trobem més i més joves amb la inquietud d’aquest noi per saber més i més.

I després, a les set, el President Pujol va presentar el seu primer volum de memòries a Can Robafaves. Jo no recordava cap presentació de llibre amb tanta gent. Vaig veure el número 91 i encara quedava molta gent. No se pas quans llibres es deurien vendre només aquella tarda. I l’home, tot i que va començar dient que amb tanta gent no podria escriure i personalitzar gaire, no se’n podia estar i l’anava fent petar amb cadascú. En Manuel Cuyàs, cofoi, al seu costat, ja diu que li ha tocat la loteria amb aquest encàrrec però és que, a més, el punyetero escriu bé i ho fa passador. En Pujol lloant en Cuyàs i en Cuyàs lloant en Pujol ...

... i si en Pujol no para, la MJ (Maria José Recoder) tampoc. Mireu quin bloc s'acaba d'inaugurar.