7/12/07

PREMI PRESIDENT COMPANYS 2007 i SERVEIS TERRITORIALS D'EDUCACIÓ








Dimarts al vespre, amb en David Morgades i en Francesc Masriera vam anar a Barcelona al lliurament de premis que fa la Plataforma Pro Seleccions Catalanes. L’Anna Pruna ens va tocar el crostó en el seu discurs, recordant l’”ara no toca” del President Pujol però què hi farem ... la política és així. En aquest tema, no podem pas dir que haguem avançat gaire ...

Allà hi vam trobar en Benet Maimí i en Joan Morell, i vam estar molta estona amb en Francesc Teixidor.

No vaig saber veure cap representant del PSC de Mataró ... però clar que no els conec a tots i potser em va passar per alt ...

Quan sortíem em va arribar l’SMS amb la informació de que els Serveis Territorials d’Educació venen a Mataró. Una satisfacció perquè, entre tots, hem aconseguit que vinguin. Recordo quan en Vicent Garcia em va dir que havíem de lluitar per tenir-ho i que Granollers ja s’estava movent. Vam fer la proposta de resolució, la vam presentar a l’Ajuntament, i ho vam dir a la premsa. A partir d’aquí, com que tots els Grups hi van estar d’acord, es va aprovar i la resta de feina l’ha fet qui la pot fer, el govern. Per tant, un èxit per Mataró.

... encara recordo com algú del PSC em va dir, quan vam presentar la proposta de resolució al Consell Comarcal, que això seria una cosa petita ... com si no tingués importància ...