2/12/07

PREMIS BUTACA A MATARÓ








Ja vaig comentar que dilluns vaig ser al Teresa Maria Roca al lliurament dels XIII Premis Butaca. Avui que faig endreç us en deixo alguna foto.
Allà em vaig adonar del meu dèficit de “tele” . Vaig estar rodejat de famosos i amb prou feines encertava a conèixer-los quan sortien a l’escenari a recollir premi o a lliurar-lo. En tot cas, m’ho vaig passar molt bé perquè aquests del món se’n foten del mort i del que el vetlla. Alguna de les seves invectives no la entenia perquè suposo que anava amb “clau interna” (vull dir que se les fotien entre ells). Els polítics també vam rebre però segurament és perquè ens ho mereixem.
L’acte es va fer una mica llarg però va ser més per una qüestió de cansament que per res més perquè va estar molt ben conduit.







DIMARTS AGENDA 21 I CONSELL DE PUMSA
Ahir vaig anar a dormir a quarts de dues i aquest matí havia de ser a 2/4 de nou a Blanes. He començat bé la setmana ! A mig dia he tornat a Mataró i a les tres he tingut una trobada amb la Regidora Guirao i el seu equip. Els ho he agraït molt, també l’hora que ho hem fet, perquè a aquella hora ja no treballen i s’ho han combinat per atendre’ns a mi i a en Quim. De mica en mica vaig procurant d’entrar en més profunditat en tots els temes municipals i avui era l’Agenda 21.
Després, “sant tornem-hi” a la feina i més tard al Consell d’administració de PUMSA.



EUROPEAN E-COMMERCE CONFERENCE
Dijous vaig ser tot el dia al Palau de la Música (de fet al Petit Palau) on s’hi va celebrar la European e-commerce Conference. Un gran esdeveniment organitzat per AECEM de la qual un Mataroní n’és el President, en Martí Manent (membre també d’EO). Felicitats Martí. El millor que és pot dir quan vas a un esdeveniment així és que t’ha passat ràpid perquè vol dir que ha estat molt útil.