30/12/07

ESTAT DE LA NEU




Millor que el meu ...

Ahir, tot i les informacions sobre les poques pistes obertes a Vallter 2000 vam decidir anar-hi a fer l’estrena de l’any. Dic estrena però, sense anar més lluny, l’any passat ni em vaig estrenar i fa dos anys hi vaig anar un parell de cops. Vull dir que tot i que gaudeixo esquiant, no hi puc anar gaire.

A l’estació feia un dia impressionant. Sense vent. La neu estava espectacular. La meva forma física ja era un altre cosa i tot i que hi vam pujar tard, vam quedar-nos-hi esquiant fins a les 2/4 de set per fer la baixada amb torxes que acomiada l’any.

Només hi havia obertes les pistes de debutants i la de les cadires. És a dir, que era una mica avorrit fer sempre la mateixa pista però, com que hi havia molt poca gent i la neu era bona, la cosa va ser un no parar.

Com he dit, a les cinc van tancar l’estació i havien preparat una mica de festeta amb rom cremat per a tothom i música d’ambient. Vam tornar a arrencar a esquiar, mentre es feia fosc, tot preparant la baixada de torxes. Bé ! Molt bé !