29/5/11

De Wembley al Shakirato








No se si dir-ne Shakirato o Piquerato perquè com que no soc cap expert amb la Shakira em vaig veure involucrat en un complot per anar al concert.

He de dir que, a mi, només se m'ha de punxar i m'apunto ràpidament a la festa però, he de dir que a la d'ahir a la nit m'hi vaig veure arrossegat per un cúmul de circumstàncies que, fins ben entrada la nit, no vaig anar copsant.  M'explicaré: es veu que aquesta noia, la Shakira, canta unes cançons que totes conjuminen amb Piqué. Que si "loca i loca i loca por mi pique" que si pique no se què ....    i allà que estava jo, envoltat majoritàriament per personal femení que encara no estic segur que si eren allà per escoltar la rossa de moviments exuberants o per veure si sortia el defensa del Barça.   Digueu-me "ximple" però encara m'ho estic preguntat ...

S'ha de dir que enamorats enamorats sí que se'ls veu, i com que el noi també és de la broma i no li falten raons per ser feliç, doncs s'ho va passar d'allò més bé, clavat sota la passarel·la veient com cantava la seva estimada.

Loco loco loco ... por mi Barçaaaaa  ....
I ja m'explicareu com acaba el tema però jo hi començo a veure, com a mínim, un shakirato !!