7/5/11

El meu primer casament.


Els que em seguiu per twitter o facebook ja ho heu anat veient.  Aquest casament, el meu primer casament, em tenia nerviós des que m’ho van demanar.

Em feia il·lusió però com que no ho havia fet mai, també em feia un cert respecte.  Per mi, un matrimoni és un fet vital en la vida de les persones i una fita a recordar.  Per tant, qualsevol problema pot quedar en anècdota o deslluir un dia tant especial per a la parella contraent.

En aquest cas, coneixia a l’Esteve però no a la M. Carmen i, això, també em neguitejava.   Vaig estar preguntant, llegint poesies, estudiant com ho podia fer i, com sempre, he hagut de fer tot aquest recorregut per acabar decidint allò de: “Joan, parla’ls amb el cor”

Al final, ha anat prou bé i tothom content i feliç que és del que es tractava!

Per molts anys M. Carmen i Esteve!   Una família molt especial i uns nous amics. Us recordaré sempre.