28/5/11

Final Champions a Wembley 2011














No tinc paraules per descriure com em vaig sentir.

Aquest equip em fa sentir l'orgull de Barcelonista com mai.  Només puc donar, una vegada més, les gràcies a en Pep Guardiola per l'excel·lent treball que fa.

L'afició ha estat a l'alçada però és que aquests nois s'ho mereixen tot.

Nosaltres som uns privilegiats de l'història en poder viure aquests moments.

Quan escric això ni me'n recordo de que em vaig llevar a les dues de la matinada i vaig tornar a casa a les 9 del matí del dia següent. Un matament recompensat.

Vaig arribar a Wembley i vam decidir anar a voltar pel centre.  Amb el meu fill gran, vam passejar el  nostre orgull català i barcelonista per London bridge, tower, picadilly, trafalgare square, big ben, etc etc ... i vam anar a acabar a la fan zone a passar-ho bé gràcies a uns "companys" de l'United que s'hi van colar i que intentaven "esporuguir-nos" -als del Barça- quan aconseguien tot l'efecte contrari.  Van ser hores històriques que guardaré a la memòria , arxivada al costat de la final de Roma,  p.e.

Al camp, va ser espectacular, apoteòsic, triomfal !!!!


Si us pregunteu què hi fa un avió de Meridiana, és senzillament que vull fer un reconeixement al comandant d'aquesta companyia que ens va encabir en un vol per portar-nos a casa quan un altre comandant, en aquest cas el del David Bisbal de Air Europa, ens va deixar a la jardinera, a la pista, al costat de l'avió i ens va tancar la porta als nassos (que consti que tenia targeta d'embarcament d'aquesta companyia).  No comento més perquè no s'ho mereixen ni podran treure ni un gram de l'alegria i satisfacció viscuda.
Visca el Barça! I Visca Catalunya!!!