3/6/07

GRAUPERA JONES

Veig que les eleccions ja s’han cobrat la primera víctima. En Jaume Graupera plega. Òbviament respecto la seva decisió però, encara, no sé com interpretar-la: és la primera passa abans que ICV decideixi no entrar en un tpt-Mataró-2 ? o és precisament a l’inrevés ? Ja es veurà ! En definitiva, com Davy Jones a Piratas del Caribe 3.ens deixa (figuradament clar !). Dic això perquè, ahir al vespre, vaig anar al cinema amb el meu fill petit i vaig lligar caps. Davy Jones ens deixa però l’Holandès errant continuarà navegant. Segur que hi haurà una quarta ! Es veu a venir. La vaig trobar distreta tot i que un pel llarga. Per cert, espectacular la Keira.
.

A la tarda he visitat les dues Mesquites de Mataró, que avui estaven de portes obertes. Hi he trobat a la Maria Rosa Cuscó a qui ja he felicitat pel seu article. Cal tenir-lo en compte.

Crec que aquestes eleccions no podran passar, de cap manera, com unes eleccions normals. Tots hem de canviar. Jo ja hi estic treballant.

I canviant de terç, aquí us deixo també unes fotos de fira. Quan tens canalla ja se sap, toca anar a la fira i com cada any, els de La Guita, millor dit, l’Antonio, el Gerent de ANMA i els de la Casa de Andalusia ens conviden a la festa del “descorche”. Una bona estona on només has d’estar atent a no “descorchar” massa !! .