28/8/10

Inauguració de la Festa Popular de Cirera i bona música







Amb el títol de "Cirera trepitja fort" de Sebastián Cerdá Villa, tenim el cartell guanyador d'aquest any 2010 i emmarca la, segons diu la brigada municipal, segona gran festa de Mataró (després de Les Santes)
Ahir a la tarda, a les vuit, vam acompanyat la Comissió en la inauguració oficial de la festa, enguanya la Plaça Antonio Machado, per la concentració d'actes que ocuparan tant l'escola com la Plaça durant tot el cap de setmana amb un programa molt extens.
No m'hi vaig poder estar més perquè, després, m'havien convidat a fer de pregoner de la Serenata del carrer Sant Ramon però, de veritat, que val la pena el programa que fan i que any rera any, aplega multituds i no només del propi barri sinó de tot Mataró, per la qualitat dels actes i per la manera com s'hi bolca la comissió festiva.
A la nit, hi havia el Cirera Rock i me'n penedeixo (*) de no haver-hi pogut anar en acabar les havaneres del carrer Sant Ramon. 3 grups de Mataró i 3 de Barcelona van ser els encarregats de fer gaudir a la gent. Els guanyadors: The pink elephants, de Barcelona.



(*) Me'n penedeixo perquè no havia vist quins Grups hi tocaven i ara veig que entre ells hi havia el Mataroní CROSS on hi toca en "Valen", un vell amic meu que mai m'avisa quan toca -ho fa expressament ;-)) - i com que les havaneres van acabar tard i hi havia motius familiars, vaig tornar a casa perdent-me, una vegada més, de veure'ls evolucionar artísticament (encara que tampoc puc estar segur de que ell hi hagi participat aquesta nit)
Mireu si no ho fan bé ! Escolteu-los i no us defraudaran.

Els altres grups de Mataró, que hi han participat, són el Hardy Abby i el Bellaco, de qui no he trobat espai web i, per tant no puc jutjar encara que ben segur que ho fan prou bé. La música en viu Mataronina és un filó per a explotar amb cada dia millor música.