16/6/11

El meu primer “descorche” com Alcalde





Hi he arribat tard, molt tard. No ha estat de manera voluntària sinó per una confusió d’agenda. M’ha sabut molt greu perquè tothom m’estava esperant i la gent estava un pèl molesta però no podia ser a dos llocs alhora. Si ho hagués sabut hagués buscat una alternativa en l’agenda, però a la mateixa m’havien convocat per obrir la sessió extraordinària de l’Assemblea General de la Unió de Botiguers, acompanyat pel regidor Miquel Rey.

Arribar a la “caseta” (que cada any instal·la la Casa d’Andalusia al Parc Central durant la fira) i percebre algunes mirades de desaprovació m’ha descentrat, però han estat només uns minuts. Al cap de poca estona, el caliu de la gent i l’ambient m’han fet sentir d’allò més còmode –som una colla que ens coneixem de fa molts anys i es tracta d’un acte que m’agrada molt i sobre el qual m’hi sento molt identificat-. Entre broma i broma –i bevent una mica més de “Guita” del compte- se’ns han fet les tres de la matinada.

Hi he arribat tard però també n’he marxat tard! Gràcies un any més a la Casa d’Andalusia i visqui el “descorche de la botella Guita”.