3/5/07

Entrevistes i comiat

Avui he tingut una entrevista amb en Cugat Comas per el TOT, i imagino que sortirà la propera setmana al setmanari.

El més curiós és que m'ha semblat que, ell mateix, ha començat molt tens i després s'ha anat relaxant. Semblava com si vingués encarcarat a fer determinades preguntes i, un cop les ha fet, la resta de l’entrevista ja ha estat molt més relaxada. És una sensació que es repeteix amb tots els periodistes que no em coneixen, i que no se si és per la primera vegada, perquè tenen una opinió premeditada i els sorprenc o perquè sempre ha de ser així. També podria ser només una percepció meva. Ves a saber !Després, juntament amb en Joaquim Fernández, hem visitat la caserna dels mossos d'esquadra ,amb la finalitat de donar-nos a conèxier i intercanviar opinions sobre la realitat de la nostra Ciutat.
En acabar he passat pel despatx i m'he arribat al Ple amb la intenció de veure la presa de possesió d'en Marcel Martínez .Només m'hi he pogut quedar una hora perquè he anat al sopar de comiat de la Mar Isla , Directora de l'escola , que també ha estat al Consell Assessor . No hi ha pogut assistir tothom però ha estat un sopar d'amics. Gent que només l'entusiasme i empenta de la Mar ha aconseguit reunir, en un Consell que està absolutament compromès amb la comarca i amb la EUM. De veritat, és un Grup important -no perquè jo hi sigui- i ho podeu comprovar només amb els noms dels que en formen part. Tots li hem fet arribar el nostre recolzament i felicitació per la seva tasca a l'Escola i li hem desitjat èxits en la seva nova etapa.

En la meva opinió, perdem una gran professional.

Fins molt aviat, Mar !