30/5/09

Exemple del que no s’ha de fer o de com llencem els quartos.



FEIL (Fondo de Inversión Local para el Empleo)
Ara no discutiré si amb aquesta aportació econòmica s’ha generat o no la ocupació promesa, etc etc. Hi ha molt a discutir perquè, a mi, sempre m’han ensenyat que si dones per un costat has de treure per l’altre perquè, el diner, és el que és i no es multiplica tot solet.
Ahir, a Llavaneres, abans d’entrar al míting, m’estava mirant els dos “cartellets” que el Sr. Zapatero obliga a posar a les obres. Ep, i que consti que a Llavaneres l'Alcalde és de CiU i que deu estar complint la llei però ...
No em negareu que fan mal efecte. Cada cartell pot costar uns 1000 euros. He sentit que hi ha qui els fa més econòmics però en ser grans i sòlids, no son gens econòmics. És igual, la xifra deixem-la estar. El problema és que un polític, sigui el que sigui, no hauria de permetre que la gent pugui veure com es llencen els diners d’aquesta manera. Jo, ja no veig gens clar que s’hagin de fer cartells d’aquests només per fer propaganda. Ara bé, que per arreglar la façana se’n faci un i per la teulada un altre !!! això és una rucada de molt nivell. Jo ja ho entenc que deuen ser dos projectes, etc però, ara bé, això no ho entén ningú més i mostra ineficiència de l’administració pública que, si bé lluita per donar una imatge millor, amb aquestes coses anem endarrere i hi sortim perdent tots: els polítics per forçar la propaganda i els tècnics per no evitar que es produeixin aquestes barbaritats.
Resumint, si us hi fixeu, en un posa “Rehabilitació de la Coberta” i a l’altre “Rehabilitació de la façana”.
Quina pena de gestió !
Només de pensar quants mils de cartells inútils s’han fet (tots) ja és deplorable però és que veure això, encara em fa tenir més ganes de canviar les coses. Necessitem urgentment un canvi.